E luni, deci e Offline 2.0!

Ne-ai spus pe cine ai vrea sa cunosti? Daca ai facut-o deja, nu uita ca astazi este luni, deci este Offline 2.0! Ne vedem astazi, de la ora 18:00, la Pizza Hut Dorobanti! (Calea Dorobanti nr.5-7, sect1, vizavi de ASE). Va asteptam cu suc, bere si pizza sa ne cunoastem si in offline, pentru ca, asa cum spuneam, “nu putem fi prieteni in online si straini in offline.”  Vrem sa dam mana cu oameni calzi, sa vedem zambete adevarate si sa legam relatii pe bune! Vrem sa vedem ce se ascunde in spatele monitoarelor cu care ne-am obisnuit atat de mult! Suntem veseli, vorbareti si foarte foarte curiosi! Ce zici, vii si tu?

Multumim Pizza Hut pentru sprijin!

4 răspunsuri

  1. […] prin email sau foloseşti un rss reader şi eşti informat.Powered by WP Greet BoxPrima ediţie Offline 2.0 a fost cu mult peste aşteptările mele. Nu vreau să supăr pe nimeni, dar nu mă aşteptam să […]

  2. […] Evenimentul organizat de Sorin Tudor (twitter) la Pizza Hut Dorobanţi (ASE) a fost o reuşită şi un moment didactic pentru oricine vrea să înveţe ceva despre online 2.o şi new media. […]

  3. Well done, guys! Multumim Sorin, cred ca experienta si-a atins scopul in modul propus, desi am bagat de seama frustrarea ta legata de numarul participantilor. Eu zic ca a fost ok!

  4. Va astept la Offline2.0 eu vin ! Tu ce astepti?

Lasă un răspuns

